reklama

stavovská česť

Kto z nás by ešte pred pár mesiacmi predpokladal, že tu bude vyhlásený núdzový stav (už len znie to hrozne) a tí, čo sú viac chorí ako zdraví, sa budú musieť vážne obávať v niektorých prípadoch až o svoj život?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Asi nikto. No vyzerá to tak, že istá časť lekárov pri svojom pittbulom odhodlaní s tým rátala už dávnejšie. A idú až tak ďaleko, že si navzájom podvodne vypisujú péenky. Kam sme sa to za tých pár mesiacov dostali? Tvrdošijné trvanie lekárov na svojom, pokiaľ iní sa musia obávať o zdravie a život svojich detí, bežného smrteľníka, celkom pochopiteľne, vyvádza z miery. OZ sa pravidelne chváli súdržnosťou a pravdupovediac, neprekvapuje ma, že značná časť lekárskeho stavu dbá viac na túto vlastnosť, pri vydobíjaní si vlastných požiadaviek, ako na stavovskú česť. Čo ma však prekvapuje, je to, že tá druhá časť lekárov, ktorá sa s týmto konaním svojich kolegov neztotožňuje, buď cudne mlčí, alebo používa iba jemný hlások. Kde je teda stavovská česť, ktorá by mala byť tým najzákladnejším atribútom každého stavu? Myslíte si páni a dámi doktori, naozaj si myslíte, že ju takýmto prístupom na dlhú dobu nestrácate? Ja som presvedčený, že už sa tak stalo. Bohužiaľ.

Peter Daniel

Peter Daniel

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

profesne som azda najmä výtvarník Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu